Friday, January 11, 2008

Perarakan Maal Hijrah 3 Sekawan


Salam semua...

Ya! Selamat tahun baru hijrah! da baca doa awal tahun belom?? *menjeling yong*

bagaimana sambuatan tahun baru korang?

aku,maya,dan cik zah telah melakukan perarakan maal hijrah di Damansara. Kami mula berarak pada 2pm dr The Curve ke Ikea,Ikea ke The Curve dan kemudian The Curve ke Ikea kembali.

Kami menjamu selera mknan thailand di sebuah restoren exclusive sesuai utk konsep kami pada hari tersebut iaitu 'orang-orang kaya'.bagaimanapon kami menyesal kerana harga tidak setimpal kuantiti juadah.

Kemudian kami beralih arah menjadi 'orang-orang putih' pula dan memulakan senaman mulut secara berlebihan di cafe Ikea dr 3pm-9.30pm...Selain membincangkan hal2 bersifat ilmiah, masalah politik pakistan dan pemanasan global (**my ass!!!** ), kami memakan kentang goreng,ayam goreng, donut, dan manisan2 berjenama sweden atau dlm erti kata lain makanan2 berlemak dan berkonsep membahayakan ukur lilit pinggang, kami juga menghabiskan 6-7 cawan kopi/teh seorang..

dan skang aku rasa aku terlebih gula dlm badan dan telah memakan secawan oatmeal dan meminum 2-3 cawan teh hijau pahit utk melegakan rasa serba salah... ala-ala organik food gitu (**my ass!!!*)

sekian untuk hari ini...


No comments: