Sunday, February 1, 2009

nak merepek jap.

...tak, tipu je.

Aku cume nak ckp kt kemal, timekasih la akhirnye kau ulanghias (redecorate) blog nih. Selaku suri rumah berteknologi dan ber ijazah di negare bukan jiran, kau mmg patut menjadi admin yang aktif. *ayat melepaskan diri* ....

Aku dengar hari tu ideal nak g Melake la..ape la...so, ape update die? tibe2 senyap je.,aku pun buat2 la senyap. kang aku tanye sekali aku takleh g, pasti korg bahan aku 13 keturunan.So, baik aku diam je. *eh, tak diam pun*

ummm.nak merepek ape lg eh, oh ha,,,, aku br tau kumpats aktif semule setelah aku mengecheck email 2 hari lepas. berduyunn duyunn email korg. dh lame aku tk bukak email tu, sekali bukak. hamik kau.

nampak sgt mase senyap tu sbb kekwe si pembuat kapkek kelakar tuh mengandungi kaffein dan rayyan di dlm perut beliau...eh, mengandung pulak. bersalin.

So, kekwe...kau dah tau skang sape tunggak arena kumpat?

No comments: