Thursday, December 13, 2007

Aku takde keje..aku scan gambar..aku peduli hape..

Ini sedikit gambar2 yang aku dah scan:


Segelintir jejaka SRI Batch ke-4 taktala zaman muda-mudi..
(rasenye selepas presentation 3D bersama En. Hairul)



Gambar semasa X-Games kat KLCC selepas balik dari lawatan sambil belajar ke Proton.
yang aku ingat, bebudak kene ramai2 tolak bas UTM kat foodcourt Shah Alam..



Dengan mudah menewaskan pihak lawan..aku x sentuh pun die jatuh, menggunakan skil umpama Steven Seagal..(tak caye tanye heller..)
Oh..aku lupe, heller, Luqman danIzmar yang memaksa aku masuk mende alah sumo ni..siap tolak2 aku pegi kearah pengacara..



Classmate mase kat Stroud Green Junior School dulu..(UK 1990)
Aku tangkap leleh kat minah pakai sweater biru mude sebelah cikgu tu dulu..name die Rebecca..kekeke..
yang mane satu aku?


Aku, adik aku, abah aku..kat sane (UK) ade ladang besar2, kutip sendiri sayur yg nak, pastu mase balik baru bayar...




SPM 1999



Kat Kelas 1997, sebelah aku tu roomate..skang dah kawin jadi Cikgu..


PPM (Piala Perdana Menteri)
1997
Zon Timur..
mase ni kat sek. men. sains. machang..
aku pegi main basketball..rasenye sume game basketball sekolah aku kalah..hehehe



dah..tu je stakat ni...

4 comments:

a r o n i c said...

suke giler dak pegang bawang tuh.. mcm adik gibran.. dlm mcm2 aznil...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aqmal said...

nampaknya am telah bejaya mengalami beberapa cycle pengembangan dan penguncupan diri.tahniah am!teruskan usaha.

dan gambar kelas satu jingga tuh, mestila kau yg besweater grey di sblah gayatri tuh.

a r o n i c said...

eh..! ada abg nazzz...!!

wednesdayisdead said...

am bajet macho aa... letak kisah kehidupan.hehe