Tuesday, October 30, 2007

Congratulations! The Kumpats...

Balik-balik dari egypt...buka email...
'inbox' menunjukkan 265 email yang ditanda sebagai 'unread'...
'ni mesti kerja kumpat yang lupa mengeluarkan email saya dari kumpat semasa saya tak ada kat malaysia...'
tak sempat nak baca dah kena 'delete' semua email yang diterima...
masa nak 'delete' email... satu tajuk yang menarik perhatian saya!
VERY the "SeSwatuh"
cukup "seswatuh" untuk menarik perhatian saya untuk memilih email tu untuk dibaca.
Jemputan untuk 'join' blog kumpat!
Taniah! The Kumpat.
walaupun saya tidak terlibat dalam proses 'melahirkan' blog ini tapi saya berasa bangga untuk menjadi sebahagian dari ahli kumpat ini...
persahabatan yang terjalin dari bangku universiti...terus berkembang walaupun telah meninggalkan kampus...
The Kumpat terus mengorak langkah maju ke hadapan...
Taniah! The Kumpat...

4 comments:

aqmal said...

tahniah la yong sebab bejaye membawa balik cenderahati mewah utk ahli2 the kumpats!nanti kitorg dtg umah u amek ya! trima kasih! trima kasih!

| a z h a m | said...

yes...ade hadiah dari kaherah..

PertMuffin said...

kaherah?
bukan dia pgi iraq ke? (-_-;)

aqmal said...

lemban mak aihhhhhh...
kaherah tu eja kaf ha ro alif ha.
iraq tuh alip dibawah ii ro alif kop.
yong pegi ejip.alif dibawah ya jim ya pi.

aisyy.nih mesti mengaji dulu ngelat memasing nih...