Thursday, October 25, 2007

Turn ZATI plak kenalkan diri...

baideway... i taklah berniat nak wt lawak pasal segale menteri macam si am yg aku tak pasti bile die join the kumpats tapi blognyer ader di sini...

hikhik...gurau chajja am.

eniwey, name pnoh i Dzati Hadzira *saje jek tambah urop bukan2 sbb aku taknak name aku terkeluar pabile digoogle* sbb lgpun i tau u olls tau name pnoh haku.

pastuh i dh br sthn jek keje, tapi dh terlibat dgn aktiviti kurang bermoral di opis iaitu ngejoin the kumpats... even name "the kumpats" very the sesuwatuh... tapi i nak hailait sket... we olls bkn takat bertukar pendapat on org2 yg dikumpat, bahkan bertukar kekasih sesame sendirik... *haih, ape neh???*

ok.ok.. i seriyes... kitorg bertukar2 idea on design, kehidupan harian, dan masalah misteri dihidapi mak mertue suami si ahli sekalipon. *jangan tak ingt kes mak kekwe yg sembur nyamuk di rumah kekwe lantas mendapat penyakit gatal.. gatal2 maksud I...

oke.. selain dr itu... saye ialah seorg pelajar industrial design yg telah berkecimpung dlm arena pembangunan sahsiah... eh bukan... pembangunan n construction...
contraktor giteww.. *yuckkks* i terkandas di bahagian risech and development... so, besikeli i wt konsep2 design untuk projek proposal and risec2 bhagian teknologi untuk building n construction. selain itu kerje yg tak dinyatekan dlm skop pekerjaan juge byk dilakukan oleh saye, termasuklah mengutip pamplet exhibition berkaitan construction sekitar KL,luar KL, dn luar Mesia.tapi i suke yg ne sbb boleh jalan2 time opis tanpe rase besalah.kerje membalas email the kumpats juge tidak dinyatekan dlm skop pekerjaan, tapi seringkali dilakukan... yg penting keje siap... kan boss kan..kannn... *siri bercakap dgn jin*

hurm, ape lagi pasal diri I selaku ahli the kumpats wanita selepas kekwe... hurm, yah...aku telah dimasukkan name oleh abas merak...disitulah bermulenye titik2 pemusnahan karier aku secare sikit demi sikit.

ha.. lagi satu, i neh sebnanyer minat fotografi.. tapi secare hobi jek...skang tgh berusehe ajak AM Belon beli model DSLR yg same dgn haku so kitorg bleh explore race same2.. *ofcos la dgn kehadiran si getikk eni tuh*... mengsammpahhh I.


ha!!!... dh pukul 3 pon.. heheh.bye.ade miting.

kapan2 aku tulis lg yek!!!!

bye! muacchhhsss.muaaachhhh.....

5 comments:

| a z h a m | said...

Hoi!!

aku dah nengok DSLR yang kamu nak tu..kat 2 ribu harganya...takde duit la cik Dzati..

eh...
[Dzati = Dzul]..
hurm...

z a t i said...

ahahhahah...

sial jek kumpattts dr.Dzul

siallah.

ala.... jom a am.takpun aku beli dulu. ko follow.

ko kene ingt. bkn D40x..

D40 jek... D40x memang mahal sket

| a z h a m | said...

d40, d40x, same je ketidak mapuan aku...

a r o n i c said...

dzati dzul..hahaha...

patut ar biler dzul berucap je die tak ngantok atau tunjuk wajah sebarang tanda2 nak muntah....

rupenye same2 banjar.. ;p

nasib xda jambang unik.. ahaks!

z a t i said...

oi... xpuas ati ke eni.ko tuh.hidrisss=hindrii ahhahahahah