Friday, October 26, 2007

M.u.l.a-M.u.l.a

aku sedang berjalan naik tangga...

then masuk pintu belok kanan... then ada lagi 2 pintu... iaitu di sebelah kiri dan kanan...

then aku masuk pintu di sebelah kanan... (sbb pintu kiri bunyi lagu cine)... then benti kat 1st partition merah... aku jerit... " HAI SUME ahli kumpatsxzs..!!!!!"

***sekadar permulaan... nanti sambung lagi ye...

Saye - :: a.i.n.i.a.r.o.n.i.c ::
Keria (Kerjaya) - ::Pekerja Kilang, tingkat 3, Dept Design ::
Ktaktus (status)- :: S.i.n.g.l.e ::
Kenderaan - :: L.a.g.e.n.d.a S.e.t.a.n.d.i.n.g G.e.n.2 ::
Personaliti - :: c.a.n.t.i.k , m.e.n.a.r.i.k , d.e.b.o.o.m d.o.m.e..! entaukuh ::

3 comments:

| a z h a m | said...

bukan patu bunyi die "Hai abg Naz!!" ker?heee..

z a t i said...

hahahahha.am komen dgn nada jeles seyyyyy...


baideway, ko rase tanak hempok ke kepale eni.die tulis die single..
single pebende. singlet mugkin r

a r o n i c said...

singlet am nak xati...?

ala... sekali skala single tak pe ar...

kalu am hempok aku.. aku sumbat hidung die dgn tempoyak..!!