Sunday, November 11, 2007

made with 100%sugar

morning u olss...
happy sunday morning,sarapan hari ini sungguh istimewa...thekumpats cereal...
very the seswatuh... kak cha nak tak? sangat bagus pasal harga tepung dah melonjak tinggi so gandum takder nak buat cereal hahahhaha....erm nothing much nak diselatankan(utaralah)di sini tapi sepanjang minggu neh agak busy dengan kerja masing2...erm..oklah permainan perah otak(penyiasatan crimson room) yang dilancarkan oleh kekwa nampaknye mendapat sambutan terhangat dipasaran dan tahniah kepada para pemenang kalau x silap aku dua orang dapat 260 point iaitu haabang amNeo
TM dan shashimano the don...tahniah anda dikategorikan sebagai peserta paling hebat buat mase ini....buat yang lain gemar rasenya kalau dapat post dari anda selain dari manis beremail tapi x berblog huhuhuhu... oklah take ur time blog to us...huhuhu...
lagi satu kite dah ader program angkasa One kite dan tengah memilih peserta yang seswai untuk mengikut arahan seperti dr sMs ,tapi kali ini bawak getah gelanggang gasing untuk di uji...ingat tak yang bulat tue jer...yang len xyah...main gasing atas tu...sebab nak cari material yang seswai untuk gasing baru nanti...huhuhuu..jangan lupe amik borang taw....
kosseer aku...

p/s :semalam aku terlupe nak shoot plak riot kat dataran arghhhh!!!!
tidak musti dah kaye arie neh

1 comment:

SaLiH said...

sungguhpon aku tak layak mahupon dpt p ke angkasa... tetapi hari ni aku dpt rasa kenapa alien kalo dtg ke bumi bila dia sedar ada org memerhati trus je dia lari llekas dan hilang nntah ke mana... hari ni aku merasakaN PERkara yg sama apa yg telah dirasai oleh alien2 tersebut tatkala hari ini adalah hari pertama ku di dunia tmpt perkerjaan baru. namun begitu aku tak lari... tp aku dok je kt tmpt duduk aku tuh. mengadap screen monitor tak berbuat paper pon. huhuhuhuhuhu. (ada kaitan??)