Friday, November 16, 2007

mengumpat sambil mengudap




slamat pagi kawan2!
memang jumaat yang mendung!
pagi2 eler dah menganjing aku dgn memacam tohmahan.
memang dasar tuan tanah yang belanda!
**ahh, lupa pulak nk bagi salam.patutla aku rase bahase yg kuar dr keyboard nih mcm haram jek.
ok2.assalamualaikum.
*sambung marah balik*

hey eller, aku nih bkn biase memblog, blog aku snirik pun aku takde post ape2.sbb tuhla tak very de femiliyer wif de interfes.yu get wat ai min? cobaan telah kubuat beberapa kali, namun gagal.bila gagal apelagi aku pun terus tutup pc dan pulang kerumah.takpe! aku akan berusaha lagi sehingga jadik penternak blogger yg bejaya nanti!tapi sbb korg ahli2 majlis tertinggi mengancam dgn keji penarikan balik status kewarganegaraan tak sah bangladesh pakistan mongolia nih, terrrrpaksalah aku memblog jugak wlaupun sbnrnye melambak keje menunggu *jgn lupe blanja spicy chicken mcdeluxe nanti ye encik admin*
bebalik pd tujuan utama yg dh menyimpang jauh nih.
ape?
perkenalkan diri?
okkeylah, let me introduce meself in english ya.
well, as u guys know, im aqmal.tinggi 170cm, warna mata :biru kelabuish.haha. yu wish.
currently acting as a sleeping designer at axis identity.kerja aku ialah mengulit dan membelai kuku hari2.yu wish.
my favourite thing to do is eat.eat eat n eat.yeah i maybe skinny but i like to eat. a lot. from junkfoods, icecreams, jemput2, fastfood chains (err i mean all sort of fast food) CHOCOLATE, FRUITS, CHEESECAKES, SWEETCANDIES, n d list go on till ur teeth rot in hell!
n my free time actvty wuld be playing spider solitare (difficulty=4. n hav u ever wonder why u nvr get bored with those windows games?) i olso love doodling around wif my black pen n not-so-white plain papers.owh ya last week i tried acrylic painting.turns out its not that easy, maybe becoz im so used to watercolour painting (lemme see, when was d last time i do one..err..4 5 years ago?
n last but not least (yeah i better stop merapuing around), i hope, i hope dis blogging thingy wuld be a portal where we can always meet up n update wif d latest news. ye lah, evrbdy pun dh bekerjaya, always bz.so harap2nye dgn ade persatuan haram kumpat mengumpat ni we can always exchange news, knowledge, gossips n so on until your 30th granchild.ngehe.
k lah, keep on mengumpating!
lav lav yu gaiys! mmwahh!

vectornation














3 comments:

kianyong7 said...

she is the kumpats' logo designer !

wednesdayisdead said...

sejibik cam muka hang nyah...tapi itu lubang idung ada sikit besaa daa.

eller the generous said...

thanks miss aqemal...emo ker...aku gurau chajjaa